پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3526
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری 24 ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در گفت‌وگوی تصویری با مخاطبان درباره تولید فصل جدید «خندوانه» گفت: هنوز شروع نکرده‌ایم، اما در تدارک تولید فصل جدید هستیم؛ و می‌خواهیم یک فراخوان جدید اعلام کنیم تا کمدین‌هایی که فکر می‌کنند می‌توانند در «خندوانه» حضور داشته باشند، به مسابقه «خنداننده شو» اضافه شوند.

با پایان یافتن سریال «بوم و بانو» تا پایان هفته جاری، فصل سوم سریال «از سرنوشت» در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار خواهد گرفت. فصل سوم این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان به اتفاقات دوران جوانی دو شخصیت اصلی داستان یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند.

فیلم انیمیشن «ملکوت» به کارگردانی «فرنوش عابدی» موفق‌ترین فیلم سینمای ایران در سال ۱۳۹۹ در عرصه‌ جشنواره‌های بین‌المللی است که موفق به دریافت ۲۶ جایزه جهانی شده است.

دو پویانمایی «قدم یازدهم» و «بعله!» کانون پرورش فکری، سه جایزه‌ بخش مسابقه بین‌الملل و ملی سی‌وسومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را از آن خود کردند. مراسم پایانی این دوره از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، شامگاه روز دوم آبان ۱۳۹۹ در باغ کتاب تهران برگزار شد.

جایزه اول نمایشگاه عکاسی کرونا در مونیخ آلمان، به دو عکاس ایرانی رسید. علی حدادی اصل و زهره سلیمی از ایران جایزه اول نمایشگاه «Social Distancing & Empty Spaces» که با موضوع همه‌گیری کرونا و قرنطینه در مرکز هنری پسنجر فابریک مونیخ برگزار شد را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبرها از دنیای سینما و تئاتر

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

مروری بر آخرین خبرهای فرهنگی هنری

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر